Bilgi Güvenliği Politikası
AÇIK POZİSYONLAR

TEKNİK DESTEK UZMANI
-Türkiye'nin lider Elektronik Perakende Firmasına ait Mağazalarda "Teknik Destek Uzmanı" görevlendirilmek üzere aşağıdaki niteliklerde personel alınacaktır.

GÖREV TANIMI:
Müşteri Ürünlerinin Kontrolü
Müşteri Ürünlerinin Donanımsal Problemlerin Tespiti
Müşteri Ürünlerdeki işletim sistemi, Program, firmware vb. kaynaklı yazılımsal problemlerin çözümü
Mağazaya ait IT ve Elektronik ürünlerin problemlerine destek verilmesi

DETAYLAR İÇİN TIKLAYINIZ

CEP TELEFONU TAMİR TEKNİSYENİ
-Bilişim ve Telekomünikasyon Sektöründe faaliyet gösteren firmamızın merkez servisinde istihdam edilmek üzere, arızalı akıllı cep telefonları ve tabletlerin donanımsal ve yazılımsal onarımlarını yapacak deneyimli teknik personel (uzman/tekniker/teknisyen) alınacaktır.

GÖREV TANIMI:
Arızalı telefonların Yazılımsal ve donanımsal arızalarının tespiti,
Yazılımsal sorunlarının giderilmesi (firmware, yazılım vs yükleme)
Donanımsal arızalarının giderilmesi (kart onarımı, parça değişimi)
Son test işlemlerinin yapılması

DETAYLAR İÇİN TIKLAYINIZ

Smart Servis , Servis Hizmetleri , Kurulum Hizmetleri , Call Center (Çağrı Merkezi) - Helpdesk (Yardım Masası) Hizmetleri , Yetkili Servisler Üzerinden Servis ve Destek Hizmetleri , Yerinde Servis ve Destek Hizmetleri , Servis Seviyesi Anlaşması (SLA) Dahilindeki Hizmetler , Kurumsal Servis Hizmetleri , İade Takip Hizmetleri , TSE Belgelendirme Hizmetleri , Müşteri Hizmetleri , RMA Hizmetleri , Teknik Danışmanlık Hizmetleri , Servis Paketleri Kapsamındaki Hizmetler , Smartservis.com, Smart, Servis, SmartServis, Smart Servis, Anakart, Servis, Call Center, CallCenter, Çağrı Merkezi, ÇağrıMerkezi, Cagri Merkezi, Notebook, Cep Telefonu, Tamir, Bakım, Onarım, Laptop, Iphone Tamir, Telefon Tamir, Servis Ağı,